GRASlogo

Handboek Social Media voor Congressen

Social media hebben de afgelopen jaren de wereld op zijn kop gezet, en het einde is nog niet in zicht. Congressen en andere bijeenkomsten moeten wennen aan een wereld waarin informatie en contacten eenvoudig en veelal gratis online te vinden zijn. Social media geven de professional die congressen organiseert echter net zoveel kansen om zijn werk succesvoller te doen als redenen om zijn werkwijze te heroverwegen en te innoveren.

Organisatoren, sprekers en andere professionals in de congres-industrie vinden in dit handboek alle praktische handreikingen om in deze nieuwe tijd succesvol(ler) te zijn, en tevens inzicht in de achterliggende fundamentele wijzigingen die social media teweeg brengen in hoe mensen werken, leren en leven.

Deze praktische manual is geschreven door De Ondernemers, uitvinders van de Twitterfountain. Het boek bevat bijdragen van vele experts op het gebied van evenementen-organisatie en social media. Naast aansprekende cases vindt u er ook handige tips en checklists in.

Na uw bestelling ontvangt u tevens automatisch een PDF-versie van het boek.
pagina's128
jaar2012
ISBN978-90-818729-0-4
onderzoek en tekstRonald Mulder, Lykle de Vries, Irene Wiering
redactieRonald Mulder, Lykle de Vries, Irene Wiering
vormgevingDe Jongens Ronner
drukNetzoDruk
fotografien.v.t.

prijs: €24.95 (incl. BTW)

BTW (6.00%): €1.41

Bestellen